Jak zrobić zakup

 

Wymiana oraz zwrót towaru

Wymiana towaru

W razie konieczności wymiany towaru na przykładowo z powodu niepoprawnego rozmiaru, możecie Państwo wymienić towar na inny (rozmiar, kolor, krój, materiał) w ciągu 14 dni.

O wymianie prosimy poinformować z wyprzedzeniem w celu zapewnienia rezerwacji i przygotowania odpowiedniego towaru zastępczego a także pomocy Państwu z jego wymianą.

Towar musi być W OPAKOWANIU ORYGINALNYM Z WSZYSTKIMI TABLICZKAMI ORAZ ETYKIETAMI, BEZ USZKODZEŃ I NIEUŻYWANY.

Towar wyślijcie PRZESYŁKA POLECONĄ na adres:

ADAPTIA móda s.r.o.
Nádražní 373
76362 Tlumačov
Czechy

Prosze pamiętać o dołączeniu listu z Państwa wymaganiami dotyczącymi wymiany. 

Zwrot towaru – odstąpienie od umowy

Towar nieużywany mogą Państwo zwrócić bez podania powodu w terminie do 14 dni od jego otrzymania.

Formularz do odstąpienia od umowy

Towar musi być W OPAKOWANIU ORYGINALNYM Z WSZYSTKIMI TABLICZKAMI ORAZ ETYKIETAMI, BEZ USZKODZEŃ I NIEUŻYWANY.

Towar wyślijcie PRZESYŁKA POLECONĄ na adres:

ADAPTIA móda s.r.o.
Nádražní 373
76362 Tlumačov
Czechy

(Nie wysyłajcie Państwo towar za pobraniem! Zwrot pieniędzy dla Państwa nastąpi dopiero po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru. W przeciwnym razie mamy prawo nie przyjąć przesyłki!).

Po otrzymaniu towaru oraz jego kontroli prześlemy Państwu w ciągu 14 dni kwotę za zwrócony towar na wskazane konto bankowe. Jeżeli jako kupujący odstąpią Państwo od umowy, ponoszą Państwo koszty związane ze zwróceniem towaru sprzedającemu.

Reklamacja

Pomimo tego, że staramy się dla Państwa produkować towar w najwyższej możliwej jakości może pojawić się wada towarowa, którą Państwo chcecie zareklamować. Poniżej zapraszamy do skorzystania z protokółu reklamacyjnego.  

Protokół reklamacyjny

Towar wyślijcie na adres:

ADAPTIA móda s.r.o.
Nádražní 373
76362 Tlumačov
Czechy

Po otrzymaniu towaru wysyłamy do Państwa bez kosztów towar, który został naprawiony, wymieniony jako towar wolny od wad lub uzgodnimy z Państwem rozwiązanie sytuacji z zwrotem kwoty zakupu lub wymianą za towar inny (jeżeli dochodzi do sytuację kiedy identyczny towar w rozmiarze Państwa nie będzie dostępny na magazynie).

Co można reklamować:

Zgłaszając reklamację należy również wziąć pod uwagę, że gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne, a nie wady powstałe w wyniku normalnego zużycia, niewłaściwego użytkowania towaru oraz niewłaściwej obsługi. W przypadku reklamacji uznanej towar zostanie naprawiony, w razie wady bez możliwości naprawy, zostanie towar wymieniony na nowy lub zostaną Państwu zwrócone pieniądze. Kwota do zwrotu nie obejmuje koszty wysyłki oraz pakowania.

Terminy do rozwiązania reklamacji:

Zgodnie z czeskim prawem mamy jako sprzedawca 30 dni do rozwiązania Państwa reklamacji od jej złożenia. Zawsze będziemy się starać Państwa reklamację rozwiązać w najkrótszym możliwym terminie.

Co Państwu przysługuje jeżeli nie zdążymy reklamacji rozwiązać w terminie:

Jeśli nie zdążymy z przyczyn po stronie sprzedającego rozwiązać Państwa reklamacji w terminie zgodnym z prawem, mogą Państwo odstąpić od umowy o sprzedaży lub wymagać adekwatne obniżenie ceny jeżeli usterka pozwala w używaniu towaru.

Odstąpienie od umowy powinno być złożone w formie pisemnej przesyłką poleconą na adres firmowy.

W takim przypadku zwrócimy kwotę zakupu towaru lub udzielimy rabatu na kwotę zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania Państwa powiadomienia.

 
 

Koszty wysyłki, Metody płatności i wysyłka

Polska:

Do Polski wysyłamy wyłącznie PO OTRZYMANIU PRZELEWU NA NASZE KONTO (PŁATNOŚĆ Z GÓRY) w Fio Bank, numer konta 2601983195 IBAN: CZ2120100000002601983195 BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Wartość towaru ponad 130 EUR   - BEZ OPŁATY

PPL kurier           7,20 EUR

Pošta bez hranic 5,50 EUR